Sunday, February 27, 2011

Bila da macam ni...

Bila da macam ni...
Aku rasa nak praktikal...

Bila da macam ni...
Aku rasa best kalau tak payah study..

Bila da macam ni...
Aku rasa napela mengeluh time praktikal??

Bila da macam ni...
Baru terpikir bestnyeeeeeee praktikal...

Bila da macam ni...
Ya Allah da bape lama aku tak asah otak ni??

Bila da macam ni...
Aduhai..kena stay up setiap malam dan pikir macam-macam hal kena settlekan...

Bila da macam ni..
Ape yang aku nak sambung nanti??

Bila da macam ni..
Tercetus persoalan..bila nak kawen ni??? ( tapi ade ke orang nak masuk meminang aku??)

Bila da macam ni...
Ape yang aku akan kerja nanti??

Bila da macam ni...
Aku secara tak langsung pasrah dan redha dengan ketentuannya...
sekian...

p/s: tapi skang ni aku seriusly rindu waktu praktikal...even no subsidi for celebrate us...hikhikhik


No comments:

Post a Comment