Friday, January 7, 2011

Kena HALAU RUMAH SEWA -Part 1

         Aku yang kini sedang menyewa sebuah rumah yang berada di Melaka kerana tidak dapat duduk di hostel. Hostel ramai budak junior dan seperti biasa yang besar kenala mengalah... Tapi ni la masenya untuk student part 6 berdikari..so jangan ambik sebagai burden tapi take it as challenge! 

      Hm..cakap bab challenge ni, sewa rumah memang CHALLENGING!! argghhhh awal-awal minggu aku da kena halau????? Ya Allah...terlalu awal dugaan MU itu.. bukan aku sorang je yang kena halau tapi satu rumah kena halau! How can???? Ape salah kami???? We paid you before 4 Januari okay???? Hey la pakcik Ramli Bin Has...name mu tak boleh di FLUSH dalam kotak fikiran ku....!

         Tengah aku syok tido menunggu kelas pukul 4.30 petang tiba-tiba....housemate aku kejutkan aku then cakap KITA KENA HALAU...Masya-Allah..dalam hati aku mase tu hanya Allah jela yang tahu.. Housemate aku yang kena maki hamun dengan pakcik tu..Haishh...ade ke patut dia kata kitaorang ni manusia bertopengkan BABI??? pakcik ni aku rasa dia ni sakit mental gaknye...budus!!! Saba jela...

        Pakcik tu suruh kitaorang kosongkan rumah ni by this sabtu! Semue dalam rumah ni dari happy happy terus jadi SAD okay! semua benda jadi sentap..masing-masing menyemburkan kata-kata sentap... teruk sangat! aku ni yang selalu buat lawak kat umah tu sampai orang gelak sakit perut tapi kini TIDAK lagi! aku jadi NEGATIVE!! aku banyak MENGELUH+ SUSAH HATI = MISERABLE!! Sampaikan housemate aku pun kata jangan lah macam ni...dorang lagi down tengok aku camni...

will be continue.......

No comments:

Post a Comment