Tuesday, January 11, 2011

Kena HALAU RUMAH SEWA -Part 5

sambungan....

       hm tau tak lepas je aku bank in duit rumah sewa aku tu...balik je aku terus menghantar pesanan ringkas kat pakcik Ramli tu..." Assalamualaikum, Pakcik, kami dah bank duit sewa rumah rm1050 untuk tiga bulan, Febuari, March dan April. Terima Kasih" Jumpa pakcik dipintu syurga..hehehe ni tak ade la..penambahan je...tunggu punya tunggu...pakcik tu langsung tak balas pesanan ringkas aku...Haishhhh...orang tua ni betul la...geram lak aku..

      Pastu housemate aku, si Reena ni pun message pakcik tu...lama sikit baru pakcik tu balas...tapi message aku tak balas...memang betul-betul jimat!! tau la aku pakai celcom, ko pakai maxis pastu ko balas reena punye message je sebab dia pakai maxis...Sabo jela... ni la perangai manusia-manusia yang kini berada di muka bumi Allah...

Tapi........
        Pakcik tu balas.." Terima Kasih, Jaga rumah elok-elok. jumlah tertunggak RM150." Ya Allah, ape lagi orang tua ni??? da langsai kot!!! apa lagi..mengamuk la satu rumah ni...! sedap je pakcik ni nak duit dari kitaorang.....dugaan...dugaan...

2 comments:

  1. kau kasi tapak tangan je dkat muka pakcik tu..
    ingt perempuan ni senng nk kena tindas ke???

    ReplyDelete
  2. hehehe.....pape pun memang lawak kisah akhirnye...=)

    ReplyDelete