Saturday, March 26, 2011

Jeles tak jeles..

Hi peeps....
aiyoyo..camni?? tajuk entry kali ni agak konfius skit..
but i'm total jeles lorh...
kejelesan tertimbul bila tengok gamba ni...hurm~~~



















lelaki ni yang bernama Hamizul Fadzni..arghhhh
dengan dia ni la aku kena gossip sebab sem 1 aku study dengan mamat ni...
we very close..yela tiap-tiap malam aku study dengan dia kat library...
tapi jangan salah anggap ek..aku tak pernah ade perasaan kat dia okey..! make it clear..
his own by someone..diberi name..Afza Norliyana...
yang aku pelik awek dia ni siap bagi kebenaran lagi..kalau aku,
aku da mengamok da...tapi maybe dia pikir demi kebaikan bf dia jgk...
takkan nak tgk bf fail..so buang cemburu tu jauh-jauh..
lagipun time tu pintu hati aku tengah tertutup...sebab hati ni untuk dia..
tapi kitaorang gaduh before aku menapak kat uitm ni hah..
so i'm alone....huhuhuhuhu

seronok kan dapat pegi dinner function with boyfren...???
bangga jugak dapat pegi dinner dengan boyfren...
dress up...then jadi king and queen of the dinner chewah...
berangan ye cik kirei girl ni..aiyooo....
biasala aku kan PGL......bak kate bf aku la..
no offense...=)
ni ade satu lagi gamba...tengokla ye...

No comments:

Post a Comment