Tuesday, May 3, 2011

EN. TIDUA

tolong laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aku da tak sanggup nih!!!!
benda yang paling menakutkan aku bila
statement dari pn masita dikeluarkan..
Ya Allah hanya kau sahaja yang tau
betapa kecut perutnya aku bila statement 
tu dikeluarkan..sesungguhnya aku tidak 
tenteram untuk hadapi kehidupan sehari-harian
Ya Allah aku bermohon kepada engkau,
engkau luluskan la subjek audit, luluskan jugakla subjek-subjek lain..
sesungguhnya engkau maha pemberi pertolongan..amin...
nila statement yg aku paling membuat aku terkentut-kentut..

"Masita Hassan 
baru key in data AIS310, lega rasanya,,, but there is AUD370 still there waiting for me to belek2.. aarrghh baru baca soalan !a) aku dah menyirap marah, masih guna jawapan salah even though dah ditegur masa dalam kelas.. rasa nak bagi penyepak jer!!"

No comments:

Post a Comment