Tuesday, May 31, 2011

erna?? siape??

name ni dulu menjadi sebutan mulut aku sebab aku sayang orang ni tapi tulah sayang yang dicari takkan kekal, bertukar menjadi benci..sekian lama nama dia tak keluar dari bibir aku. Namanya sudah aku lupa..totally LUPA can't remember as usual. how come???? pelik bin ajaib..pening kepala aku mengingati nama ni tapi tak berjaya..aku cuba untuk diam seketika..tapi gagal..aku cuba ingat nama pemilik bilik 1307 tapi bukan ziera mahupun cik rainbow, aku ingat semuanya nama penuh namun sekali lagi aku gagal mengingati nama dia...ya Allah macam mane pulak aku boleh tak ingat ni..kenapa nama dia tak bermain dalam fikiranku...samar-samar pun tak ade..aku gagal lagi. Aku putus asa so langkah terakhir aku cuba cari kat list fren facebook mia zara sebab dalam fren mia zara tak ramai...senang sikit aku nak carinya..aku masih ingat muka dia...muka dia yang penuh kasih sayang sewaktu ketika dulu tapi juga muka yang penuh kebencian kali terakhir pandangan buat aku. Akhirnya aku jumpa jugak...nampak letter E terus aku ingat name penuh dia..tak perlu mention kot..sat lagi dia saje-saje main search nama dia sekali terjumpa blog aku..naya je..so bila aku kesunyian aku mencari hiburan untuk diri aku sendiri so ade ruangan yang akan aku singgah aku guna nama dia..bukan sebab aku rindu dia tapi adela..dan aku puas...hahahaha..jahatnya aku tapi tak ade effect pape pun...just for playing around...=) semata-mata untuk tidak lupa nama dia buat masa ni aku guna nama dia sebagai pengenalan diri..aku tak pasti sampai bila....sekian...

No comments:

Post a Comment