Monday, May 9, 2011

rumah sewa finale

on last satutday i got a message from my ex-housemate:

"Salam, weyh korang maaf ganggu, tadi tuan rumah call pastu yang deposit RM350.00 tu dia tolak bil, sebab bil kita hampir ke RM300.00 api and air. Pastu dia carutkan aku cakap rumah kotorla apela..haha..padan muka, rasekan! sebab sebelum keluar, aku dengan kamarul buat rumah dia jadi tongkang pecah. kuang..kuang..kuang.."

terus je aku kol housemate aku tuh..lawak jugak..tapi bila pikif so aku halalkan duit deposit tu sebab sebenarnya ade petunjuk yang pakcik tu tak nak pulangkan duit deposit tu..tapi yang sampai rumah jadi tongkang pecah tu bukan salah saya ye pakcik..saya tak buat rumah m=pakcik jadi macam tu...yang itu kalau pakcik nak gaduh pun carila irang yang berantakkan rumah pakcik tu ye...
sekian....

No comments:

Post a Comment