Friday, July 22, 2011

ayu..aku mintak maaf tak dapat tunaikan hasrat ko..

Ayu..aku rindu kat ko..tapi aku tak boleh nak buat ape untuk jumpe dengan ko..aku tak ade kereta..kalau aku ade mesti aku da curik-curik pergi seremban tu even bapak aku tak bagi pun...aku tau dari dulu lagi ko nak sangat kuar dengan kita berempat, aku, ko, kak ati dan ein..having fun semua..banyak kali ko tanye aku..even kak ati tanye aku ajak kuar pun tak la banyak kali..aku mintak maaf weyh...aku tak sangka pemergian ko cepat sangat..aku ingat kita bole je jumpe suatu hari nanti dan bergelak ketawa macam dulu...walaupun bukan waktu terdekat macam ni...memang betul kita akan jumpe gak tapi bukan aku tak nak ko "tido" aku nak ko bercakap dengan aku..aku tau itu mustahil..sekali lagi aku mintak maaf..aku bukan bagi alasan untuk tak jumpe ko tapi memang betul tempat aku ni susah nak ade transport..maaf weyh..aku ingat lagi ko ajak tengok cerita OMBAK RINDU yang kita pun tak pasti bila kuarnye.hm ayu..aku tau Allah lebih sayang ko..aku tau ade hikmahnya tapi aku rindu ko..walaupun perkenalan kita sekejap je..tapi aku hargai ko sebagai sahabat aku..banyak yang ko da tolong aku..terima kasih..Aku doakan ko dijauhkan dari azab kubur...dan ditempatkan dengan orang-orang yang beriman...SELAMAT TINGGAL AYU...=(

Ayu, aku takkan lupa kan kenangan kita..=)
Tengs sebab jadi kawan aku..=)




p/s: tengok kitaorang pakai baju theme same kn?? sebab gamba ni diambil waktu kitaorang wat majlis perpisahan dengan teruna sebelah aku tu....dear readers...aku mohon sedekahkan pahala bacaan al-fatihah kepada Nur Ayuni....

No comments:

Post a Comment