Friday, August 19, 2011

Aku, dia & Gaun Pengantin..tak sabarnyeeewwww

 siri yang aku sentiase tunggu...huhuhu



hehehe kalau ade sesape yang murah hati...belikan la...pleaseeeee...kalau nak beli kasi tau awal-awal ek???huhuhu


Semenanjung RM15.50
Sabah Serawak RM17.50

"Selamat pagi Cikgu Zaza!" Wah, bahagianya menjadi cikgu!
Tetapi yang tidak seronoknya apabila murid-murid juga pandai mengkritik! “Mengapa muka cikgu nampak bulat seperti glob di sudut geografi?”
Kisah Zaza dilamar oleh Fariz heboh di sekolah. Musuh tradisi Zaza, Maliz dan Asyikin berasap kepala mendengar khabar itu. "Zaza tidak sesuai untuk Fariz! Gadis gempal tidak boleh bersama jejaka terhangat." Itu kata Maliz dan Asyikin. Zaza semakin berserabut, namun sempat berangan-angan.
Mahu gaun pengantin beropol-ropol ataupun yang kainnya berekor panjang seperti duyung? Oh, mahu berbaju kurung songket bunga tabur sahaja atau memakai gaun? Tetapi badan perlu kurus dahulu! Oh, peningnya!
Bertambah ribut apabila Maliz dan Asyikin 24 jam sehari dan 7 hari seminggu mengekorinya. Ada-ada sahaja dua sahabat ini merancang misi sulit. Haih!

4 comments:

  1. aku tengok je tapi belikan tu erkkkk~~! ;P

    ReplyDelete
  2. errrr....cik farahin jgn la kejam ngn sy..sy tau awk murah hati...=)

    ReplyDelete
  3. Macam bestt! Aku rindu la baca novel melayu!! huhu.

    ReplyDelete
  4. ain!! hm aku xtau la pd ko best ke x? sbb novel ni xmcm novel cinta yg byk kt pasaran malaysia ni..novel ni aku kumpul..dia byk sambungn..cerita pasal perempuan yg gemok salu kne ejek but then dia bole berjaye...=)

    ReplyDelete