Tuesday, August 2, 2011

empty mind

hurm aku pun tak tau la nak pikir ape? kecewe? bengang? give up? or ape-ape jela..yang penting aku ade sikit rase down..hurm aku tak tau nape aku rase diri aku semakin berubah dan aku jugak kurang pasti adekah aku berubah ke arah kebaikan ataupun ke arah keburukan..aku sangat konfius dengan diri aku pada waktu ketika ini..ape yang harus aku lakukan? Ya Allah kau berilah aku pertunjuk..berikan la aku jalan yang telah engkau tetapkan kepada aku sejak azali lagi..kau bimbingla aku ke arah jalan itu...

first day aku puasa rasa lapar membuak-buak time pukul 7.15 petang..da nak buka sangat..so untuk mengelakkan rase lapar yang amat tinggi so aku decide nak tengok boyfriend aku..hehehe..I'm in love..hehehe..kalau la boleh..da lame da aku kaut..hehehe sape tak nak kan..boyfriend yang sangat romantik walaupun penuh ego..membuat kita tak bosan even bergaduh...dalam bergaduh ade yang mencuit hati ni..lantas mengelakkan merajok yang berpanjang yang kadang-kadang make it worst! hurm~~ aku tak mahu mengeluh tapi apekan daya aku hanye seorang manusia yang tidak sempurna tetapi cube mencari kesempurnaan itu..sekian

No comments:

Post a Comment