Thursday, August 4, 2011

I do

-empty-
Assalamualaikum and hi, setelah lama tak update blog ni so aku rase aku ade mood untuk meluahkan sesuatu. Sesuatu yang aku tak pasti perasaan aku sendiri..mungkin ini semua berlaku faktor  umur aku yang semakin mematangkan diri ini..=) Aku seperti manusia yang biase, aku juga mempunyai perasaan cinta..yang pertame mestilah cinta pada pencipta aku iaitu Allah..kemudian keluarge dan aku juga cinta kepada seorang lelaki. Aku tak tau la nape lately ni macam-macam yang aku fikirkan pasal hubungan aku dan si dia..da lame kami berkawan..ade mase kami gembira dan ade masenye kami tidak gembira..wah ape ayat aku ni skema nak mampos!(lempang pelan-pelan keyh) hehehe

-I'm totally feel what this panda feel-
hurm ape yang aku pasti, aku akan fikir sebaik mungkin dan tidak terlalu ambik berat sehinggakan diri aku sendiri naik pening pikir. Aku akan buang segale syak wasangka dan kalau betul pun ade orang ketiga aku akan cube tidak memberontak malah cube menerima dengan sebaik mungkin.. aku akan terime ape jua yang telah ditetapkan olehnye..tapi sesungguhnye aku bersyukur kerana dapat merasa seorang lelaki sayang pada aku. tak semua orang berpeluang dicintai. so ape kene mengene dengan tajuk aku??

I do love you
I do miss you
I do want to be yours

p/s: I just saw her name in your laptop
okay bye..-emptiness-

2 comments:

  1. Aww puti! InsyaAllah kalau ada jodoh tu, ade la tu! :)

    ReplyDelete
  2. hm tau xpe..aku akn ikut arus...hehehe jgn sesekali menentang arus! =)

    ReplyDelete