Thursday, June 30, 2011

gado-gado itu makanan

First of all, sorry for iekacyg..becoz stole your title at one of topic at you blog...hehehe berminat dengan tajuk ini...

Setakat ni yang aku tau ade dua je maksud gado-gado"

Pertama gado-gado iaitu makanan yang berasal dari jawa..memang sedap..sesape yang nak try makan gado-gado ini bole la ke ayam penyet cawangan nilai. kat restoran ni ade menyediakan menu gado-gado..sedap weyh...a little bit spicy..sedap kot..terliur lak!! teringin.!!!.nak try la ajak mak aku makan jumaat ni...hehehe


sedap..tryla......hehehehe

makan ni pun da kenyang..tak payah makan nasi..=)


Kedua iaitu gado-gado iaitu to be exactly GADUH..heehehe yang ni mesti korang da biase jugak kan..tak kisah la gadoh dengan adik-beradik ke, parents ke, kawan-kawan ke, patners ke orang strangers..ade sesape yang tak pernah gadoh ke??? kalau ade please do comment..nak roger-roger la..hehehe..

haiyakkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!

yeahhh gaduh lagi gaduh lagi...tumbok..tumbok...hehehe


banyak benda nak kupas pasal gaduh ni..tapi tula nanti jadi panjang sangat la pulak...aku lak memang banyak kali gaduh..semue lapisan masyarakat aku gaduh..nenek aku pun aku gaduh..mesti susah la nak jumpa yang gaduh dengan nenek..korang semua cucu yang baik..aku ni je yang hampeh..hahahaha...dengan boyfren aku pun aku gaduh dan itu perkare biase....tapi tertarik dengan kawan ieka yang komen...

"bercinta berkasih bagai adam dan hawa, bergaduh berselisih buat kita sempurna"

p/s: ade betul kate-katenya itu..tengs anyway..bole la jadikan positif thinking bila hadapi perselisihan..=) berjumpe kembali..and please do gaduh tapi jangan melarat..cari jalan penyelesaian..bagi sesape yang kurang gaduh anda juga pasti akan bosan terhadap satu sama lain..

No comments:

Post a Comment