Tuesday, June 28, 2011

Susah kalau terlalu bagi infomation

Haishhh aku tak tau la na..pe aku sakit hati sangat bila dapat message dari seorang kawan ni hah!!!! GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR..dan sapelah baik hati sangat cakap sebar-sebarkan berita yang tidak benar..kalau tak tau pape KO DIAM BOLEH TAK??? plus kalau tau cerita dari orang tak payah nak kecoh-kecoh sebab belum tentu betulnya..kadang-kadang bole buat people SAKIT HATI!  aku just inform ape yang aku tau so suka hati korang la nak percaya atau tidak..second jangan tanya bende berulang-ulang boleh tak??? and aku da mention yang AKU BELUM BUAT CLEARANCE!!!!!!! TAK PAHAM ke?? Kalau aku da buat aku boleh jawab dengan yakin..ni semua ape yang aku bagi tau semua aku cakap berdasarkan orang yang da pegi..HELLLOOOO guyssss aku ramai member ok! korang yang tak reti nak berkawan dengan orang tu jangan banyak tanye boleh tak??? kalau aku kate siapa pun bukan korang kenal pun! korang kan tak ade kawan..nak berkawan dalam puak je..haihla manusia...aku pun manusia gak..tapi korang ni spesis tak ringan mulut bila bende-bende penting camni..bab-bab nak mengata aku nombor 1. kang nak dapatkan info cari aku gak..hurm..haish bengang lak aku..asyik duk teringat je message yang membe kepoci aku ni hah.."puti, aku dengar ko da buat clearance? hang pi dengan sapa? macam mana nak buat clearance? aku rasekan macam @#$%^&*!!! jek. aku takkan pergi la selagi cik rainbow tak pegi!! aku tak de kereta!!! aku tak ade parents yang boleh hantar sesuka hati bila je nak pegi melake tu! semua bende aku kena settle sendiri! paham tak????BODOH! da la..lagi sakit hati pulak..bye.

No comments:

Post a Comment