Monday, June 20, 2011

nk masuk contest!!!! tp....errrr..hurm....emmmm tetttttttttttttttttttttttttttttttttt

hello..
ha.. sawan ape lak aku kali ini???
nak masuk contest!!! tapi..errr..hurm...emmmmm tetttttttttttttttttttttttt???

okay..before that who ever read my blog..I just want to all of you (if you're muslims) lets recite Al-Fatihah to kak ati mom's..which was her mother just pass away yesterday evening..I love you my beloved sister!! I'll be here for you..

okay now lets go to my sawan..hahaha
nak join contest tapi malas untuk suruh orang like kat facebook tu hah..
saje je nak test market sebenarnye tapi tiba-tiba rase macam cari publicity murahan pulak..
tu yang aku tak nak tu..so decide too makan ubat then sawan go away...

so i like to share photo that i want to send to the contest tapi contest ape??tu rahsia...hehehe

No comments:

Post a Comment