Friday, June 3, 2011

tak tahu ape yang bermain dalam fikiran aku bila entri "aku sayang dia"

update 3 june 2011-tipulah if aku cakap aku xsayang dia...syg aku pada dia xpernah berubah walau sikit pun..semakin hari,semakin rindu pada dia..betul ker dia rasa apa yang aku rasa?ke aku bertepuk sebelah tgn?@ dia ada yg laen?entahla..jawapan yg xpasti...hopefully dia akan realised sape yg betul2 syg dia...cinta dia..kadang-kadang manusia ni bukan boleh percaya sgt..suka maenkan perasaan org..hope dia xdipermainkan..."dipetik dari luahan hati seseorang"....:-)

aku tak pasti semua ini..aku berfikir sejenak..ntahla..kadang-kadang rasa macam nak pergi jauh-jauh..pergi ke tempat yang tak ade sape kenal sape aku..mungkin satu masa nanti..sape tahu???aku semakin pasrah..... pasrah menerima ketentuan hidup...

1 comment:

  1. ade pon entri..dah lama kosong kan...hahhahaha

    ReplyDelete