Sunday, October 31, 2010

ein@dodol@farahin abu bakar

A lots of thanks.....
love u..hahahah
(geli la)
At last I can edit my beloved blog!!!!
 Afternoon....hurm..ini sambungan entry untuk kau.
aku bukan apa, semalam after done the
"renovation"
aku bergayut...so dalam kepala empty..
tak tau nak olah macam mana..
tapi aku memang dah niat nak jugak buat entry
untuk orang yang dah berjasa untuk aku..
penat tu...mencari-cari..
godek sana godek sini...
ni baru lah dapat nak sambung entry ni sebab aku baru bangun..
bangun-bangun je terus pergi dapur then masak.
tapi kau tak suka lauk ni..
aku masak gulai masam tempoyak...
first time aku masak sendiri..
menjadi jugak. So ni baru dapat peluang nak online..
Thanks again sebab sabooo dengan aku..
hahahaha..yela tak jumpa je terus tanya kau...
tak lupa juga....THANK YOU FOR BEING MY FRIEND!!!
hurm...walaupun kita selalu beranak tekak..
tapi sampai sekarang kita still together..
yela kalau dah jauh mana nak gadoh en..
macam si Mila tuh..
aku seronok dapat kenal kau..
banyak aku belajar dari kau..
mudah-mudahan kita tetap kekal sebagai kawan=)
tak kan kekasih kot...
hehehe..walaupun da 6 bulan ak sekatil dengan kau...tapi
tak ada apa-apa yang berlaku..
yang lain jangan salah sangka pulak..
jasa kau, aku kenang sampai bila-bila.
dalam malas-malas kau nak layan aku, tapi mesti kau layan jugak.
melainkan memang time tu ada hal yang tak dapay dielakkan..
thanks jugak kat family kau yang menerima aku.
hurm seronok dapat bercuti dengan kau sekeluarga.
first time tau aku family vacation dengan family kawan aku,
Al-maklumlah..aku ini dari kecik lagi tak dapat nak keluar dengan kawan
sangat, apa tah lagi tidur..memang payah lah..
biasa lah hidup dah biasa dengan control...
SEMOGA KAU SENTIASA BAHAGIA..=)
http://www.4shared.com/audio/fxR8YofS/Thank_You_For_Being_My_Friend.htm
(tak dapat nak upload..terlalu berat..penat aku menunggu)
lagu ni khas untuk kau

7 comments:

  1. senget kan... setakat nak ckp dah berjaya edit baik tak payah....hahahahaha ... anyway thnx la yer~

    ReplyDelete
  2. yela....aku teruje kot....
    klu x mane aku nk edit...biar je backgroud itam...
    ni tgh syok2 ni...
    ko sorg je yg tlg aku...

    ReplyDelete
  3. cmane nk edit?? nk jugak.. nk jugak!
    anyway.. ein u're awesome!

    ReplyDelete
  4. desperate wife: hm klu nk edit yg ein punye tu ssh skit sbb ade kne download...cik ein da lupe. klu setakat macam ak ni klik la dekat atas belah kiri blog aku..kt situ ade care2nye..kne dapatkn code..then br bole wat..

    ReplyDelete
  5. aku keliru menjadi buntuNovember 1, 2010 at 10:14 AM

    yela.. da dpt code pastu nk letak kek mano kod tu jang?

    ReplyDelete
  6. code tu ko kne letak kt gadget..kt html

    ReplyDelete
  7. dodol... but cik desprate housewife im so grateful n thnx to ur complimet.. i know i am awesome..hahahahhahaha....
    and girls, anywhere u try to get ur code there must a be a way to install it up and there must be a link where u can find the instruction to put it up at ur blog.. try to find it keyh... and if susah sgt try to go to my blog and one of blog yg i followed ade tutorial utk blogger.. try to klick it there and u can do whatever u want with ur blog.. i think the link is the first one... nama blog tu tutorial something... (fuhh! panjang comment sieyhhh!) ngee~~~

    ReplyDelete