Thursday, December 30, 2010

Again...

hurm..aku pun tak tau la sampai bila nak berakhir semua ni..parents aku asyik bertekak je semenjak kes bapak aku nak kawen lain...hm benci tul la..nk kawen lain tapi yang da ade ni banyak bende tak cukup.bukan tak mampu tapi kedekut...sorry to say that..aku da tak tahan lagi da...bila la aku nak keluar dari semua ni.. Jeles tengok membe-membe yang boleh kata sayang kat ayah mereke, eg: I LOVE U DAD!!!... hurm aku pulak, words yang keluar bertentangan..hurm.. seyes pas je bapak aku cakap nak kawen lain, all my siblings da tak percaya pada ayah sendiri..walaupun tak jadi kawen..aku ni lagi la anak sulung..banyak benda aku kena pikir..paling kesian mak aku ni..naseb la dia ni bijak and can go on..tapi mak aku perempuan, hati dia pun sentitif..nampak je luar kuat tapi dalam hanya DIA saje yang tahu.. I LOVE U MAMA...! IFA SAYANG SANGAT KAT MAMA!!!

Malam ni again gaduh lagi..pasal duit kot...ntahla aku tak tau sebab aku duduk dalam bilik sebab nak kemas barang aku..nak balik uitm..then mak aku mulala silent dia tu...hurmm...sedeyh la...da nak berambus dari umah ni ade gado-gado..haish!! abah, ko ni boleh tak berubah??? jangan nak ikut kepale otak ko je boleh tak????? ko tu ade jugak salahnye..U'r not perfect okay! SEDARLAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!

okla..layan perasaan ni sangat nanti barang aku jugak ang tak siap. tak pasal-pasal aku kena sepak terajang..korang mesti tak kena kan ko da umo camni??? hurm..inilah hidup aku..

No comments:

Post a Comment