Sunday, December 5, 2010

Dah potong ke??

Sabtu
12.30pm
Jalan Kebun

Family aku menuju ke destinasi untuk ke majlis khatan adik sedara aku..memandangkan family aku paling dekat dengan umah Pak We & Mak We aku so kitaorang la sampai dulu..dorang wat ramai-ramai rupenya..so dalam 7 orang kanak-kanak yang terlibat... Adik sedare aku ni paling muda, umur dia 7 tahun..tengok dia cool je...aku rase dia tak tau camne lagi rase sakitnya bila "anunya" kena potong. Siap pakai smart lagi..baju melayu lengkap...aturcaranya makan-makan dulu..then.......

acara tembak-menembak dari pihak bomba....


ok supposely 7 orang teruna tapi....aku tak tau la ade budak perempuan tu...errrr


adik sedare aku duk depan paip tu..sukenye dia.....(padahal tak tau ape yang bakal terjadi) hehehee


hah tu dia adik sedara aku yang pakai baju melayu warne kuning emas...


ehhhhh..bertambah lak budak yang nak bersunat...


air pun da nak habis da....tau tak funtion mandikan orang nak bersunat sebelum bersunat??? kalau nak tau tanye la bapak korang ye..yang ade boypren tu kalau tak reti malu tanye la...huhuhu....





tu dia adk sedare saya...Syafie Syahmi....yang berkain pelekat hijau...bukan yang t-shirt hijau tu..yang tu da sunat da....muke pun cam da gementar jep...naseb kau la Syafie...

p/s: tak sempat nak tunggu sampai dia kena potong..tengok sampai naik lori ramai-ramai je...pastu kitaorang balik sebab nak pergi ke destinasi yang lain pulak...

No comments:

Post a Comment