Wednesday, December 1, 2010

no more work routine!

hahahahha...arini..tido sampai pukul 8..ingat nak pejam je lagi mata ni tapi tak boleh mungkin jam biological aku dah biasa mata ni kena bukak pukul 8...so bangun jela...and mula la packing...Al-maklumla.aku ni hidup menumpang..terima kasih kepada...ein & family...kerana bagi duduk kat dua2 rumah...macam2 ada....bes2... so da siap2 packing dan kemas sikit..mandi la pulak..tetiba..rase sedeyh la pulak..sebab pasni da tak bergaduh2 ngan ein...=( seriusly aku sedeyh...tak dapat jumpe ayah before tinggalkan umah garden homes tu...waaaaaaaaaaaaaaa...... tapi apekan daya aku kena jugak kembali kepada keluarga asal...so mandi la cepat2...then pergi ke jusco..wat kali terakhir pada tahun ini..so mari la kita memekak kat jusco tu...ape lagi kalau bukan karok bersame artis tak bertauliah iaitu Lodod...yang populerrrr tuh...hehehehe..then makan tengahari nak makan tapi terlalu ramai..maklumla...SCHOOL HOLIDAYS!!! so beli jela BIG APPLE!!! 6 bijik...3bijik aku 3 bijik ein..wah banyak2...tapi baru je nak makan kat food court terus tak jadi sebab no place for us...kuciwa..... so decide balik garden homes memandangkan cik ein kena pulang ke subang..so after makan & packing then menuju ke nilai..cik ein hantar saye di Giant..thanks a lot!!! jasa mu dikenang...=) banyak ko da bantu aku..... sungguh beruntung dapat kawan dengan kau..tengs terima aku sebagai kawan kau...so sampai umah baru makan tengahari...so abes la routine 8.30 pagi-5.30 petang...esok pula bagaimana ye??? ikuti kisah selanjutnye.....weeee~~~~~~

No comments:

Post a Comment