Tuesday, December 28, 2010

sometimes we need to accept it

please la be matured...asyik nak merungut je korang ni kan..lagi-lagi pasal kelas..yela skang ni musim nak masuk sem balik bagi pelajar UiTM....korang ingat senang ke nak arrange jadual???? Da kena incharge baru korang tau..hm bukan saje-saje je nak bagi kelas malam ke..kelas berturut ke..tapi kalau semua pun nak waktu yang sama, mane nak cari kelas??? PIKIR la sikit... ade jugak lecturer yang tak boleh available bila-bila masa sebab kadang-kadang ade lecturer yang still tengah belajar...

Da masuk UNIVERSITI kot..agak-agak la... hm aku pun tak paham la dengan some people ni...semua pun nak ikut kepala masing-masing... hidup ni perlu tolak ansur..tak reti-reti lagi ke??? tak tau la nak kate ape..kang aku kate sikit cakap aku ni macam-macam...tu la manusia..asyik nak mengate je..tengok diri sendiri dulu.. Da perfect ke??? 

Aku tak kata pun aku happy sangat-sangat sebab tak ade kelas ari jumaat, sebab aku bukan jenis balik umah..so tak kisah kelas kalau kelas ari jumaat tu sampai petang... Nila dugaan belajar.. baru duga sikit je ni... hope sangat yang suke mengeluh je ni pikir-pikirkan la balik... tapi kalau korang nak jugak tukar, tukar la tapi jangan sampai orang lain pun terlibat sama..tak pasal-pasal kena sumpah dengan orang...datang UiTM nak tambah ilmu bukan nak tambah sumpah..=) peace...

No comments:

Post a Comment