Thursday, December 16, 2010

Aku kasar? So wut?

Sentap pulak bila seseorang lelaki kate aku kasar... yeke weyh?? mane ade.. sopan santun je kot...hakhakhakhak... hm aku memang camni pun...bila dengan kawan-kawan lelaki, aku memang tak lembut sangat..yela aku tak suke jadi pempuan yang nak terlentok-lentok bagai kat depan laki..wow..itu bukan aku...nanti buat aku sendiri je yang tak selesa..tapi lain la kalau aku dengan buah hati aku...yang tu yela... tak kan nak kasar-kasar pulak..kau kawan aku je so tak kisah la kan aku ni kasar...common on la...kau tu lelaki so mesti ko kasar jugak so nape tak bole terime je aku yang kasar ni? mungkin cara aku cakap memang kasar tapi hati aku still lembut...bukan ape kalau lembut-lembut ni lain jadinya...kang terjatuh hati tak ke naye? aku tau lelaki ni pantang nampak pempuan lembut je da pikir macam-macam..cepat je terjatuh hati...aku tak nak bila berkawan tapi ade yang TERJATUH HATI..tu nanti buat aku tak selesa da nak berkawan dengan kau..so aku harap kau paham la...ni la cara aku berkawan dengan LELAKI dari sekolah rendah sampai la sekarang...

No comments:

Post a Comment