Friday, December 31, 2010

Jom Balik Melaka

even aku tak bape nak happpy sebab mak aku tak nak ikut tapi hidup aku di UiTM harus diteruskan.. Nak wat camne..takkan nak paksa mak aku ikut..sian pulak dia terpaksa ngadap muka bapak aku tuh..hurm..kalau waktu pergi boleh la, aku ada sekali..tapi kalau balik camne pulak...so tak nak mak aku menyumpah aku, so baik aku akur je..semalam mak aku bagi tau aku yang dia tak jadi ikut nak anta aku pun aku just diam je. sebenarnye sedeyh tapi aku ni ego sikit so aku diam. kalau adik-adik yang lain tak kire la laki ke pempuan ke mesti da mintak jugak mak aku pergi dan menangis kalau mak aku tak ikut..hurm maybe ego seorang anak sulung kot.. okla..bye-bye kawan-kawan...nak balik Melaka.. Assalamualaikum..doakan aku selamat sampai ke destinasi..=)

No comments:

Post a Comment