Sunday, December 26, 2010

Aku tegur dia

Semalam akhirnya aku tegur jugak setelah pergaduhan selama setahun dua ni..aku pun da tak ingat..tapi sepatutnya tak ada la gaduh sebab mereka da mintak maaf tapi tula pas je mintak maaf nape perlu bermasam muke?? tul x? so macam tak ada la dorang mintak maaf dengan ikhlas kot.... hm ntahla..tak berani nak jugde..mungkin dorang perlu mase untuk menerima kekalahan sebenarnye..yela sape tak bengkak hati kalau kalah dengan orang bawah umur and then kena maki dengan orang atasan plus pulak kena pergi mintak maaf dengan junior... Skang ni aku da bole digelar senior lagi beberapa hari je lagi aku akan menapak di uitm Melaka tu...

Tapi kemenangan aku bukan la ape sangat cuma aku akan jadikan sempadan untuk tidak jadi macam mereka...da terbukti usia bukan menentukan seseorang itu matang..=) So malam tadi akhirnya aku tegur salah seorang senior aku yang merupakan bekas ketua level di hostel aku.. sebenarnya aku ni ada sisa-sisa dendam jugak sebab I never say thank you tu her because add me as a friend in her facebook..hahahaha.. aku just approve je but ignore it without anything even a letter.. 

Sebab aku tegur???? mesti ade sebab penting yang perlu aku tegur.. aku tak kan tegur saje-saje... itula prinsip aku..yela kalau sape kat tempat aku pun mesti terase lagi sakitnya..ditindas sebab aku ni baik sangat dengan orang..last-last makan diri aku sendiri..so aku tobat!.. aku tegur sebab aku nak tanye pasal akaun untuk semester depan..memandangkan senior ni hebat akaun dan selalu DL so aku rase tak salah kalau aku nak bertanye..So banyakla aku tanye...aku rase aku ni da terlampau weak dalam akaun so aku da bukak buku untuk study akaun...susah jugak.. tapi mungkin jugak susah sebab belum diterangkan.. belajar pun sendiri..based on book je... so perah otak ni supaya paham..dengan bantuan senior aku tu.. dapat jugakla khatam kan dua chapter buat masa ni..tapi perlukan banyak latihan sebab ade confussion...
~end~

No comments:

Post a Comment