Friday, November 26, 2010

Hanoi

Bestnyela parents aku ni....aritu baru je pergi KOREA & HAWAII..ni da pergi HANOI pulak...arghhhhh supposely dapat pergi HANOI...sanggup kot aku ambik cuti!! tapi ni pasal adik aku yang blaja kat UITM DUNGUN la ni..dia lambat cornfirm nak pergi kem kesatria tu bila..haiyaaaaa...lu olang aa manyak kasi wa marah woooo... sekarang ni seorang tak dapat pergi so semua pun tak dapat... dah la vacation pergi Langkawi pun dibatalkan sebab cuaca...nasib-nasib.....

Kalau tak aku takde tulis blog arini...boleh sopink2 banyak2....mama don't forget to buy something ..especially kain cotton...huhuhuhu...skang ni terpaksa la aku duk kat seremban ni pergi kerja...adik-adik aku plak padan muka kena duduk umah. Pandai-pandai la ye korunk jage each other..sian yang kecik sekali..hahaha I MISS HER...pilih kasihkan aku ni??? bukan pilih kasih tapi dia paling kecik dan paling senang aku nak handle...biasanya aku akan ada sekali jage dorunk tapi tak leyh kali ni sebab kena kerja.. tadi adik aku, mira on9..ape lagi aku pun chat la dengan dia..hahaha..bukan nak chat sangat dengan dia pun tapi nak chat dengan adik aku yang umo 5 tahun tu..hehehe...tapi aku suh dia taip name dia sendiri jela...sebab dia bukan reti chatting pun..hahahaha...punyela dia excited...siap cakap mane suara kak ifa??? hahahaha(ni berdasarkan cerita adik aku la mira) pastu si mira ni gelak je la...dan cakap "ni chatting, bukan video call"...tapi kejap je dia tu excited...then dia tengok balik tom tom bak dia tuh..adoiiii...penat aku excited sekali...hehehe

No comments:

Post a Comment