Tuesday, November 23, 2010

Khaltax 3

Hurm..kenalkan ini Kak Zura..=)
Bekerja dibahagian percukaian...Aku tak pernah pun belajar cukai dengan kak Zura. Rugi kan aku??? patutnya pergi la belajar weyh!!!...esok senang sikit ilmu nak masuk dalam kepala otak ni...hm tapi nak buat camne..da aku ade je kerja nak buat..lagipun tak tau nak cakap camne dengan kak zura...dan satu lagi, aku dibawah kak Ida so susah sikit aku nak senang-senang pergi department lain...hahhh baguskan alasan aku ni??? tapi tula kebenarannya...Kak Zura ni orangnya sweet..mula-mula agak takut nak tegur dia sebab tengok macam pendiam je..tapi ok je kak Zura ni..boleh je borak-borak..melawak-lawak..Kak Zura minta maaf ye jika terkasar bahasa...hehehe even kak Zura tak baca pon blog puti ni. Nanti last day puti mintak maap ye...ohw lupa...umo kak zura dalam 30-an...mempunyai seorang suami dan seorang anak perempuan yang comel loteh..pandang berposing gitu...Puti doakan kak Zura dimurahkan rezeki untuk dapat seorang lagi..hehehehehe..ok la bubye...

p/s: kak zura sori ye curik gambar....

No comments:

Post a Comment