Thursday, November 25, 2010

Kakak yang kejam=)

Aku ni kejam sangat ke? Or memang aku adalah kakak yang baik? hehehehe so aku pilih jawapan yang baik... aku ni ade dua orang adik perempuan. Sorang nama Puti Amirah(mira), 14 tahun dan Puti Azimah(azi), 5 tahun. Azi aku tak ada masalah sebab senang je nak handle dia...yang mira ni agak susah sikit..opsss sori to tell that aku tak berapa nak ngam dengan dia tapi tak bermakna aku ni sisih kan dia cuma kadang2 je...hehehe tu pun bila bergaduh la..dulu teruk..selalu gaduh..lagipun memang aku cemburu dengan dia. Dia ni macam anak kesayangan Abah. Asyik birthday je mest celebrate best2..Paling aku tak lupa celebrate kat bukit tinggi, Indonesia..kat hotel kot!!!! How can??? adik2 lelaki aku pun da bengang..bukan apa..dia ni tak reti nak bersyukur dan agak pemalas..maybe dia da lame jadi bongsu so dapat adik pun lambat. aku dengan adik2 lelaki aku tak pernah celebrate kat hotel pun birthday kitaorang. Siap ada band nyanyikan happy besday..beli kek pun kat hotel..of koz la mahal...memang aku bengang siot!!! then dia boleh pulak jeles if aunties aku ada bagi baju-baju kurung. weyh tu baju terpakai okeyh!!! lainla baju baru..dia sanggup taw pakai baju besar nak mampos tu gara-gara tak nak bagi aku pakai baju tu..apa punye manusia da...bukan nk buruk kn adik sendiri tapi ni luahan hati aku..hopefully dia berubah,..and sekarang ni aku tengok dia da boleh la dengar cakap aku..Aku bukan apa, dia tu anak dara, aku tak nak dia tak reti buat kerja umah. Takkan nak harap aku je..Aku da nak kahwin kot!!!(hahahaha..menggatal jap)..Kalau orang lain mesti ade share pasal bf kt adik beradik perempuan tapi aku susah sikit sebab aku tak rasa selamat kalau cerite kat dia ni so ambik masa untuk bercerita..Lagipun aku tak suka life privacy aku orang lain taw. Cukup la taw sikit2..Tapi aku suka tahun ni..akhirnya tak jadi celebrate besday dia kat Langkawi..sebab tak jadi pergi vacation tapi digantikan dengan macam2 aktiviti kat Malaysia. Tapi kalau setakat celebrate makan kat luat tak pela...hahahaha kejam kan aku??? tapi aku tak kesah PON!!! Hurm thats all..see ya....=)

No comments:

Post a Comment