Monday, November 8, 2010

This Morning Calling!!!

Pagi tadi tapi tak ada lah pagi sangat. Around 11 o'clock.
Kak Ida penyelia aku turun nak pergi tengok akaun Pembinaan Ampang Jaya 2009 yang dibuat oleh farahin abu bakar. So kak ida pesan kepada ku. opss lupe nak bagitau watak tambahan anak big boss aku, Muhsin a.k.a Oshin. Dia datang ofis nak main internet. aiyookkk ponteng SEKOLAH!!!


>>>kak ida: Puti kalau fon ofis bunyi angkat ek?
                    kak ida nak turun tengok ein pulak.
>>>aku     : okkeyhh


beberapa minit......"ku ingin dirimu, dekat dihati ku, berdua kita kan raih bersama...."

dalam kepala: fon ofis bunyi..tengok skrin, local call..hurm cepat-cepat tekan button hijau...

>>>aku                 : Hello, Khaltax Management Services. 
                               (wah..pandai aku jawab call depan 
                               anak boss hahah)
>>>pemanggil     : hurm..ochin ada?

>>>aku                 : ape da..aku ingat customer.
                               (dalam hati jela)
>>>aku                 :ochin..ada call.

hampeh jew...

No comments:

Post a Comment