Thursday, November 25, 2010

Khaltax 5

Mula-mula aku ingat nak tulis seorang sehari..but then aku malas nak tangguh sebab aku pun tak tau..hahaha...ok guys...lets i introduce you Kak Shima. Name diberi Norhashimah. umur 50+..menetap di Negeri Sembilan..she is still single..anak sulung dalam keluarganya..aku da anggap macam aunty aku sendiri...=) tapi aku tetap panggil kak shima..=) Kak shima ini mula-mula aku ingat seorang yang garang tapi rupa-rupanya ok je..boleh je borak-borak..beliau suka isu-isu agama...sampai bukak radio pun channel ikim...so tiap-tiap hari banyak la input yang dia & rakan-rakan sekerjanya di department tingkat bawah. Tak macam kat atas ni...kitaorang tak dengar channel ikim..kitaorang biasenya dengar Hot Fm, Era, Sinar, Negeri Fm. Maklumla wat akaun ni agak tension so banyak we need lil entertaintment..=)opss da tersasau jauh ni..back to kak shima. Tak ada ape sangat aku nak tulis pasal kak shima ni sebab aku tak rapat sangat dengan dia. So sorry..nothing much about her....

p/s: again sorry curi gambar...

No comments:

Post a Comment