Friday, November 12, 2010

Oh Rindunya

RINDU seyh!!!!!.. rindu banget sama adik-adik gua.... Firstly, hari jumaat biasanya aku akan dilemma sama ada nak balik ke tidak. So sama jugak dengan hari ni. =) Petang yang begitu mengantukkan sebab dah ter OVER lunch tadi..aduh..aku ni bile da kenyang terlampau aku akan senyap je..orang berborak aku buat tak dengar jugak..makin lama mata ni hah macam suruh tutup sebab nak bawak aku ke alam fantasi..hehehehe(tidur la maksudnye) ngantuk seyh..nak baring kat surau tu kejap tapi kenala tunggu ayu habis solat. So sementara tunggu tu aku pun buat la "peta" kat atas meja ofis aku ni hah..tapi tak ada la banyak sangat lukisan yang terhasil.. Then aku pun da terkejut so tengok meja depan ni hah..nak tengok ayu da siap ke belom. Tengok ayu pun da siap..apalagi aku pun cepat la pergi ke surau g solat then baring-baring jap tapi aku tak sedar sangat bape lama da aku tertido...hehehe..Pastu aku terus la bangun and pakai tudung balik then balik ke meja sendiri. tengok kat fon aku ni ada missed from Ice Khai.
        Bapak aku la kol. hurm..Apela dia nak ni. So dengan malasnya aku pun tekan ah butang hijau untuk kol bapak aku ni hah..kol punya kol tak angkat la pulak..hampeh tol..then aku biar jela..malas nak kol lagi..So sambung tengok Facebook tiba-tiba fon aku bunyi kuat gile..cepat-cepat aku angkat. 
Abah : Assalamualaikum

Aku   : Waalaikumussalam

Abah : Ko balik tak minggu ni?

Aku   : Balik. (dengan malasnya jawab)

Abah  : Agak-agak sampai pukul bape kat ktm nilai tuh?

Aku   : Paling awal 6.00 paling lambat 6.30. Nape?? Abah nak ambik ke?

Abah  : Ha'ah. abah ambik. ni nak pergi ambik amir dulu pastu baru ambik ko. 
            Arif ade dengan abah ni.

Aku   : hah?? ohw..amir balik?? huh?? arif pun ada?? (excited giler dengar)

Abah  : Ha'ah..amir da cuti sekolah terus. Arif balik untuk Raya Haji..
           Pastu balik uitm balik untuk kem komander.

Aku   : ooooooo...hm ok2...

Button merah ditekan...=)
(1st : Puti Arifah Khairuddin)

(2nd : Muhammad Ariffuddin Khairuddin)

 (3rd : Muhammad Amirruddin Khairuddin)

(4th : Puti Amirah Khairuddin)

 (5th : Puti Azimah Khairuddin)

No comments:

Post a Comment