Saturday, November 20, 2010

Khaltax 2

Selamat Malam...
Hari ni aku nak kenalkan korang seorang lagi warga Khaltax iaitu Kak Ati. Kak Ati ni umur dia 21 tahun..masih single so again sesiapa yang berminat, sila rebut peluang yang ada.. Diingatkan sekali lagi saya bukan agen pencari jodoh..hee~~~~ Kak Ati ni aku suka tengok & tegur dia. Aku ingat lagi mula-mula aku masuk, aku suka tengok dia buat kerja since aku memang tak ada kerja sangat mula-mula. hurm..kak Ati adalah kongsi ilmu dengan aku. Suara dia lemah lembut..kalau lelaki dengar mesti tergoda..Kak ati merupakan anak bongsu dan tinggal di Bukit Chedang. Sebelum ni Kak Ati pernah melanjutkan pelajarannya di KPTM Bangi dan mengambil jurusan Diploma Perakaunan. Seorang pekerja yang agak gigih tapi kadang-kadang agak blur..hehehee.... So tu serba sedikit la pasal kak Ati sebab aku jarang interview banyak-banyak..Asalkan boleh kamcing dengan aku, tak jadi masalah.. Kak Ati ni jugak merupakan geng lunch aku. Kitaorang memang selalu lunch sama-sama..Tak kira la bawak bekal ke beli ke..tapi yang penting lunch sama-sama. Wahai kak Ati yang ku sayangi, puti suka dapat kenal kak Ati.. Kak Ati dah macam kakak puti dah.. Thanks jugak sebab sudi dengar & beri pendapat berhubung dengan masalah yang puti utarakan..(hehehe..ayat poyo). Lepas ni jangan lupa puti ye kak Ati...hope sangat kak Ati dapat sambung belajar..=) Amin...moga-moga dipermudahkan... Rindu kak Ati duduk department atas..Sori la mula-mula macam budak-budak sikit bila kak Ati pindah bawah...sebab tak sanggup ku berpisah dengan mu..tapi selalu ku ingatkan diri  ku agar setiap pertemuan pasti ada perpisahan...(lagi la ayat poyo nak mampos!) Kak Ati, Puti nak minta maaf ni. Mana-mana yang tergurau lebih ke..tersakit kan hati ke..yela kadang-kadang tu (agak kasar disitu) hehehehe tapi serius tak berniat untuk melukai diri mu..=) Setelah peninggalan puti nanti selalu-selalu la jengok blog puti ni..=) Thanks for everthing sis...!! muahhhmuahhh

No comments:

Post a Comment