Thursday, November 25, 2010

Khaltax 6

Siapakah orang yang dalam gambar ni??? orang ni la yang bertanggungjawab dalam menyelie aku...Inilah kak Ida...kiranya ketua bahagian akaun. bawah dia, kitaorang la..budak-budak praktikal...hehehe..umo kak ida 32 kalau tak silap la..kalau silap maap ye kak ida. Kak ida ni menetap di area Seremban jugak..Seorang yang suke berborak tapi tangan tetap berjalan dengan kerjanya kalau tidak bila akaun nak siap weyh...dah la melambak nak mampos!!! hebat dia dapat selesaikan..aku dapat selesaikan akaun-akaun company pun sebab tunjuk ajar dan pertolongan kak ida..Tanpa mu diri ini terkial-kial...Naseb la aku ni cepat belajar pasal bende ni..maybe sebab mula-mula aku agak excited..want to know everything..tu yang cepat je serap..tapi bila da taw ni agak malas ye..hahaha..kak ida ada dua orang cahaya mata dan kedua-duanya lelaki..Sorang nama Adham dan sorang lagi Alif. Kak Ida ni bagus dalam explain sesuatu yang aku tak paham...kalau dia terangkan aku selalu senang paham=) thanks kak ida..minta maaf ye kalau kak ida ada rasa marah kat puti seandainya tersalah pape ke...walaupun dalam borang evaluation tu kak ida susah nak determine puti punye kelemahan. agak bangga disitu..hehehe tapi ada komen kak ida yang buat hati ni terpikir kembali. Adakah kak ida nampak potensi aku meneruskan akaun? musykil tapi aku da niat nak ambik finance..tak sanggup nak ambik akaun...sori ye kak ida...semoga bertemu kembali..mungkin dihari perkahwinan puti ke...(hehehehe lagi sekali aku menggatal)..

Again: sory ambik gamba..tapi gamba ni ok kan?

No comments:

Post a Comment